دانلود رایگان تحقیق مقاله پایان نامه پروژه گزارش کارآموزی کتاب جزوه نمونه سوالات رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دانلود تحقیق درباره موتورهای جستجو گر اینترنت

دانلود مقاله درباره موتورهای جستجو گر اینترنت

دانلود تحقیق درباره موتورهای جستجو گر اینترنت

تحقیق درباره موتورهای جستجوگر

عنوان :  موتورهای جستجو گر اینترنت

تعداد صفحه : 47

فرمت : ورد & قابل ویرایش

 قیمت : 1000 تومان

 

بخش هایی از متن تحقیق:

مقاله حاضر کنکاش درباره موتورهای جستجو گر اینترنت.موتورهای جستجو طبقه بندی و دسترسی به اطلاعات را ساده می‌سازند.

 

 

اینترنت خصوصا وب منبع عظیمی‌از اطلاعات است که روز به روز بر حجم آن افزوده شود. در حال حاضر میلیونها صفحه که اطلاعات فراوانی از موضوعات مختلف را در بر دارند بر روی سرویس دهنده های مختلف جا خوش کرده اند و این در حالی است که هر روز نیز بر حجم این اطلاعات افزوده می‌شود.

 

 

جنبه مثبت وب این است که اطلاعات فراوانی را در موضوعاتی بسیار گسترده, ارایه می‌دهد اما جنبه منفی آن این است که اگر کاربری دنبال موضوعی خاص باشد, کدام صفحه را بخواند؟ از میان میلیونها صفحه موجود, کدام صفحه و یا صفحات نیاز او را برآورده می‌کند؟

 

 

در چنین مواقعی کاربران سراغ موتورهای جستجوگر می‌روند. آمارهای رسمی‌نشان می‌دهد که افراد بسیاری سفر در دنیای وب را با موتورهای جستجو گر آغاز می‌کنند.

 

 

موتور جستجو گر سایتی است که با گرفتن عبارتی مختصر, کاربر را با لیستی از سایتها روبه رو می‌کند که به موضوع مورد علاقه او مرتبط است. موتور جستجو گر سایتی است که برای کمک به کاربران در یافتن اطلاعات موجود در سایر سایتها طراحی شده است. بسیاری از آنها ابتدا تنها پروژه های دانشگاهی بوده اند نظیر:Google, Inktomi, Yahoo وقتی یک کاربر عبارتی را جستجو می‌کند, موتور جستجو گر لیستی از سایتها را نشان می‌دهد که تعداد آنها از چند مورد تا میلیونها صفحه متغیر است. سایتهایی که موتور جستجو گر به عنوان نتایج جستجویش نشان می‌دهد بر حسب میزان ارتباط با موضوع جستجو شده به ترتیب نزولی لیست می‌شوند.

به عبارت دیگر سایتی که به عنوان اولین نتیجه جستجو معرفی می‌شود, مرتبط ترین سایت به عبارت جستجو شده از دید آن موتور جستجوگر بوده است.

 

 

هر چه بر محبوبیت وب افزوده می‌گردد  نیاز به بایگانی کردن اطلاعات آن نیز بیشتر می‌شود. موتور نیاز به سرعت در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

 

 

بدون موتور جستجو گر, وب تنها به بخش کوچکی از موفقیت امروزی خود دست می‌یافت, زیرا موتور جستجو گر وب را به رسانه ای قابل استفاده برای همه کس کرده است چرا که از هیچ کس توقع نمی‌رود که آدرسهای بسیاری از سایتهای مختلف را به یاد آورده آنچه که تمام موتورهای جستجو گر انجام می‌دهند. (با درجات متفاوتی از موفقیت), فراهم آوردن یک وسیله جستجوی ساده است. 

 

 

 

 

وقتی جستجویی در یک موتور جستجوگر انجام ونتایج جستجو را ارایه می‌شود کاربران در واقع نتیجه کار بخش های متفاوت آن موتور جستجو گر را می‌بینند. موتور جستجوگر قبلا پایگاه داده اش database را آماده کرده است و این گونه نیست که در همان لحظه جستجو تمام وب را بگردد. بسیاری از خود می‌پرسند که چگونه امکان دارد گوگل Google در کمتر از یک ثانیه تمام سایتهای وب را بگردد و میلیون ها صفحه را در نتایج جستجوی خود ارایه کند؟

 

 

نه گوگل و نه هیچ موتور جستجوگر دیگری توانایی انجام این کار ندارند. همه آنها در زمان پاسخ گویی به کاربران تنها در پایگاه داده ای که در اختیار دارند به جستجو می‌پردازند و نه در وب! موتور جستجوگر به کمک بخش هایمتفاوتی خود اطلاعات مورد نیاز را قبلا جمع آوری تجزیه وتحلیل می‌کند و آنرا در پایگاه داده اش ذخیره می‌نماید.

 

 

بخشهایمجزای یک موتور جستجوگر عبارتند از:

 

 

-         spider عنکبوت

 

 

-         crawler یا خزنده

 

 

-          indexer یا بایگانی کننده

 

 

-         database یا پایگاه داده

 

 

-         Ranker یا سیستم رتبه بندی

 

 

 

·       الف-  spider عنکبوت

 

 

اسپایدار یا روبوت نرم افزاری است که کار جمع آوری اطلاعات مورد نیاز یک موتور جستجوگر را بر عهده دارد. اسپایدر به صفحات مختلف سر می‌زند, محتوای آنها را می‌خواند و اطلاعات مورد نیاز موتور جستجوگر را جمع آوری می‌کند و آنرا در اختیار سایر بخش های موتور جستجوگر قرار می‌دهد. کار یک اسپایدر بسیار شبیه کار کاربران وب است. همانطور که کاربران صفحات مختلف را بازدید می‌کنند اسپایدر هم این کار را انجام می‌دهد با این تفاوت که اسپایدر کدهای HTML صفحات را می‌بیند. اما کاربران نتیجه حاصل از کنار هم قرار گرفتن این کدها را....

 

 

 

 

 

 

بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال پیش  از  خرید اینجا کلیک کنید 

ادامه مطلب...
۲۵ مهر ۹۴ ، ۲۰:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهندسی کامپیوتر نرم افزار

دانلود تحقیق درباره ی زبانهای برنامه نویسی

دانلود تحقیق درباره ی زبانهای برنامه نویسی 

تحقیق درباره ی زبانهای برنامه نویسی 

دانلود مقاله درباره ی زبانهای برنامه نویسی 

عنوان :   زبانهای برنامه نویسی 

تعداد صفحه : 19  

فرمت : ورد & قابل ویرایش

 قیمت : 1000 تومان

 

 

بخش هایی از متن تحقیق:

 

 

تاریخچه ویژوال بیسیک .NET

 

 

 ویژوال بیسیک .NET توسعه یافته BASIC می باشد. BASIC توسط پروفسور John Kemeny و Thomas Kurtz از کالج Dartmouth برای نوشتن برنامه های ساده ایجاد شد و این طراحی از اواسط دهه 1960 آغاز گردید.

 

 

هدف از BASIC اولیه, آموزش برنامه نویسی بود. BASIC توسط انواع متفاوتی از کامپیوترها مورد استفاده قرار گرفت و سرمشق سایر زبان ها شد. با توسعه واسط گرافیکی کاربر (GUI) توسط میکروسافت, در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 بیسیک تکامل تدریجی خود را به سوی ویژوال بیسیک انجام داده بود که توسط گروه میکروسافت در سال 1991 انجام  پذیرفت. در زمانیکه ویژوال بیسیک در مرحله ظهور بود, توسعه برنامه های کاربردی تحت ویندوز میکروسافت عملی طاقت فرسا بود. با آمدن ویژوال بیسیک ایجاد برنامه های کاربردی تحت ویندوز بسیار آسان شد.

 

 

ویژوال بیسیک زبان برنامه نویسی میکروسافت ویندوز است. برنامه های ویژوال بیسیک در محیط توسعه یافته مجتمع (IDE) طراحی و ساخته میشوند. IDE به برنامه نویس این اجازه را می دهد که برنامه های خود را به صورت مناسب و راحت ایجاد, اجرا و خطا یابی کند. پردازش مربوط به تولید سریع یک نرم افزار کاربردی را اغلب RAD (Rapid Application Development) می نامند.

 

 

ویژوال بیسیک یکی از زبانهای RAD بوده و بطور وسیعی در دنیا مورد استفاده می باشد. ویژوال بیسیک .NET مشتق شده از زبان برنامه نویسی BASIC است. ویژوال بیسیک خصیصه های متمایز کننده تری نسبت به سایر زبان ها برنامه نویسی دارد مانند واسط گرافیکی کاربر, رسیدگی به رویداد (event handling), دسترسی به .Win32 API ویژگی های شیی گرا, رسیدگی به خطا, برنامه نویسی ساخت یافته و سایر موارد.

 

 

زبان ویژوال C

 

 

 

این زبان کامپایلر قدرتمندی است که بااستفاده ازآن میتوان برنامه های بزرگ وپیچیده رادر زمان اندکی ایجاد کرد . محیط ویژوال C + + محیط یکپارچه ای است که درآن میتوان برنامه را ایجاد,ترجمه,اجرا وعیب یابی کردبه عبارت دیگر پکیج C+ + حاوی مولفه هایی مانند ویراستار,کامپایلر,پیوند دهنده,برنامه های سودمند ,عیب یاب وسایرابزارهایی است که برای طراحی برنامه در محیط WINبکار می روند.

 

 

 

 

 

 

 

بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال پیش  از  خرید اینجا کلیک کنید 

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۴ ، ۰۰:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهندسی کامپیوتر نرم افزار

دانلود مقاله آشنایی با رابط قابل برنامه ریزی آی سی 8255A مرتبط با درس معماری کامپیوتر

آشنایی با رابط قابل برنامه ریزی آی سی 8255A تحقیق درباره ی ای سی 8255A مرتبط با درس معماری کامپیوتر

آشنایی با رابط قابل برنامه ریزی آی سی 8255A 

 تحقیق درس معماری کامپیوتر

عنوان :  آشنایی با رابط قابل برنامه ریزی آی سی 8255A 

تعداد صفحه : 23  + منابع +صفحه مقدمه

فرمت : ورد & قابل ویرایش

 قیمت : 2000 تومان

 

فهرست مطالب:

شماره صفحه

 

 

نام موضوع

 

 

آ

 

 

مقدمه

 

 

1

 

 

آشنایی با رابط قابل برنامه ریزی 8255A

 

 

2

 

 

روش برنامه ریزی 8255

 

 

4

 

 

عملیات حالت صفر

 

 

5

 

 

عملیات حروجی استروب شده (حالت 1 )

 

 

7

 

 

عملیات دو طرفه (جالت 2)

 

 

9

 

 

روش استفاده از 8255

 

 

10

 

 

توصیف سخت افزاری

 

 

10

 

 

پرت A

 

 

12

 

 

هسته پرت A

 

 

13

 

 

پرت B   

 

 

14

 

 

پرت C

 

 

16

 

 

CONTROL REGISTER

 

 

16

 

 

PROCESS CONTROL

 

 

17

 

 

DAT BUS BUFFER & MULTIPLEXER

 

 

18

 

 

نمونه برنامه پرت C

 

 

21

 

 

 نمونه برنامه پرت A

 

 

23

 

 

خلاصه 

 

 

24

 

 

منابع

 

 

 

 

 

مفدمه

 

 

 

به علت مشکلاتی از قبیل سیاست سازندکان قطعات سخت افزار و تحریم اقتصادی ایران  اکثر کشور ها از ارائه تکنولوژی به ایران خودداری می کنند .در  کشور ما طراح سخت افزار و اصولا مرکزی برای تولید این قطعات وجود ندارد ، به دانشجویان نیز در این زمینه  به جز مقداری تئوری اطلاعات دیگری آموخته نمی شود .

 

 

به همین دلیلی با مطالعه درس VLSI  که اصول کلی طراحی سخت افزار را توضیخ می دهد  بر آن شدیم تا شاید بتوانیم بوسیله نرم افزار های شبیه ساز سخت افزار (VHDL) قطعات سخت افزاری را شبیه سازی نماییم .جهت رسیدن به این مقصود از  IC  کوچکی که کارایی زیادی در میکرو کنترولر ها دارد  شروع کردیم . بعد از حدود 3 ماه توانستیم از مدار خود جواب بگیریم و تازه متوجه کار مشقت بار یک طراح شدیم .

 

 

مستندات برنامه نویسی این پروژه در این  مقاله تحقیقی فقط برای قسمتهای اصلی داده شده است چون  ارائه کامل آن  مقاله را بسیار پیچیده  و گنگ می کرد .

 

 

 

لازم به ذکر است مطالب این مفاله صرفا برای دانشجویان سخت افزار و الکترونیک قابل درک است و برای کسانی که درس VLSI ,  ریز پردازنده را خواهند گدراتد مفید خواهد بود .

 

 

 

 آشنایی با رابط قابل برنامه ریزی 8255A

 

 

 

 

رابط قابل برنامه ریزی  وسائل جانبی ، 8255 یک تراشه ارزان قسمت بسیار متداول است که امروزه  کاربردهای زیادی یافته است . این تراشه دارای 24 پایه برای I/O است  که در گروههای 12 پایه ای قابل برنامه ریزی هستند . هر گروهی  می تواند  در به حالت مجزا کار کند :  I/O  ساده ، IO استروب شده و I/O  دو طرفه ، 8255 قادر است  هر وسیله I/O موازی سازگار با TTL را به آسانی  به ریز پردازنده Z80 ارتباط دهد .

 

 

 

 

 

 

بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال پیش  از  خرید اینجا کلیک کنید 

ادامه مطلب...
۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۶:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهندسی کامپیوتر نرم افزار

دانلود تحقیق مقاله برای درس هوش مصنوعی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار با فرمت ورد

دانلود پروژه درس هوش مصنوعی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار

مقاله درس هوش مصنوعی پروژه های درس هوش مصنوعی

دانلود تحقیق مقاله برای درس هوش مصنوعی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار هوش مصنوعی چیست

عنوان :  هوش مصنوعی

تعداد صفحه : 50  + منابع فارسی و انگلیسی

فرمت : ورد & قابل ویرایش

قیمت : 1500 تومان

 

فهرست مطالب :

 

 

 

تعریف هوش ...................................   1

 

 

تعریف تربیتی هوش............................    1

 

 

تعریف تحلیلی هوش  ...........................   1

 

 

تعریف کاربردی هوش...........................    2

 

 

تاریخچه مطالعات مربوط به هوش  ...............  2

 

 

عوامل موثر بر هوش...........................    3

 

 

انواع آزمونهای هوش ..........................  3

 

 

طبقات هوش ...................................   4

 

 

هوش چندگانه..................................   4

 

 

پوستر.......................................    4

 

 

صوت.........................................    4

 

 

نمایش دادن  .................................  5

 

 

موسیقی ......................................   5

 

 

هوش هیجانی ..................................   5

 

 

اندازه‌گیری هوش هیجانی .......................   6

 

 

هوش معنوی  ..................................  7

 

 

هوش مصنوعی   ................................ 10

 

 

فلسفۀ هوش مصنوعی............................    13

 

 

مدیریت پیچیدگی  ............................   14

 

 

سیستم‌های خبره  ..............................  16

 

 

عامل‌های هوشمند .............................   16

 

 

آینده هوش مصنوعی ...........................   17

 

 

تاریخ هوش مصنوعی ...........................   17

 

 

جان مک کارتی  ...............................  19

 

 

هدف هوش مصنوعی .............................   20

 

 

هوش مصنوعی و هوش انسانی.....................   20

 

 

ویژگی های هوش مصنوعی .......................   21

 

 

هوش مصنوعی ترکیبی ..........................   23

 

 

دین و هوش مصنوعی ...........................   27

 

 

اشاره ......................................   27

 

 

بررسی آزمون  ................................  30

 

 

دستکاری نمادها .............................   31

 

 

دو فرضیه در هوش مصنوعی  .....................  32

 

 

استدلال اتاق چینی  ..........................   33

 

 

دین و برداشت مکانیکی از تفکر  ..............   38

 

 

منابع ......................................   42 

 

 

 

 بخش هایی از متن :

 

تعریف هوش

 

 

بطور کلی تعاریف متعددی را که توسط روان شناسان برای هوش ارائه شده است، می‌توان به سه گروه تربیتی (تحصیلی) ، تحلیلی و کاربردی تفسیم کرد.

 

 

تعریف تربیتی هوش

 

 

به اعتقاد روانشناسان تربیتی ، هوش کیفیتی است که مسبب موفقیت تحصیلی می‌شود و از این رو یک نوع استعداد تحصیلی به شمار می‌رود. آنها برای توجیه این اعتقاد اشاره می‌کنند که کودکان باهوش نمره‌های بهتری در دروس خود می‌گیرند و پیشرفت تحصیلی چشم گیری نسبت به کودکان کم هوش دارند. مخالفان این دیدگاه معتقدند کیفیت هوش را نمی‌توان به نمره‌ها و پیشرفت تحصیلی محدود کرد، زیرا موفقیت در مشاغل و نوع کاری که فرد قادر به انجام آن است و به گونه کلی پیشرفت در بیشتر موقعیتهای زندگی بستگی به میزان هوش دارد.

 

 

تعریف تحلیلی هوش

 

 

 

بنابه اعتقاد نظریه پردازان تحلیلی ، هوش توانایی استفاده از پدیده‌های رمزی و یا قدرت و رفتار موثر و یا سازگاری با موقعیتهای جدید و تازه و یا تشخیص حالات و کیفیات محیط است. شاید بهترین تعریف تحلیلی هوش به وسیله « دیوید وکسلر » ، روان شناس امریکایی ، پیشنهاد شده باشد که بیان می‌کند: هوش یعنی تفکر عاقلانه ، عمل منطقی و رفتار موثر در محیط.

دو فرضیه در هوش مصنوعی

 

 

در هوش مصنوعی فرضیه‌های بسیاری مورد بحث قرار می‌گیرد. در میان این فرضیه دو فرضیه نسبت به بقیه کلیدی‌ترند. فرضیه نخست نسبت به فرضیه دوم معتدل‌تر و ادعایی حداقلی دربر دارد. این دو فرضیه به ترتیب عبارت‌اند از:

 

 

۱) فرضیه دستگاه‌ نمادها (The symbol system hypothesis): مفاد این فرضیه این است که:

 

 

"کامپیوتر را می‌توانیم به‌نحوی برنامه‌ریزی کنیم که بیندیشد"

 

 

تقریر دیگر از فرضیهٔ فوق این است که: "کامپیوتر می‌تواند بیندیشد".

 

 

۲) فرضیه قوی دستگاه نمادها (The strong symbol system hypothesis): مفاد این فرضیه هم چنین است:

 

 

"تنها کامپیوتر می‌تواند فکر کند"

 

 

پیدا است که فرضیه دوم نسبت به فرضیه نخست افراطی‌تر است و ادعایی حداکثری دربر دارد. چراکه بر طبق آن، هر چیزی که فکر می‌کند، حت? موجودات طبیعی، باید کامپیوتر باشد. از ا?ن رو ذهن بشر هم دستگاهی جامع از نمادها است و تفکر بشر هم از لحاظ ماهیت با تفکری که در مورد کامپیوتر به‌کار می‌رود تفاوت ندارد؛ در هر دو مورد تفکر همان توانایی دستکاری و جابجا کردن نمادها است.

 

 

استدلال اتاق چینی

 

 

این پرسش مهم در ارتباط با ادعاهای هوش مصنوعی مطرح می‌شود که آنها را با چه روشی باید پاسخ داد؟ آیا برای یافتن پاسخی مناسب برای آنها باید به تجربه متوسل شد و شواهدی را جمع نمود؟ یا اینکه این پرسش‌ها کاملاً ماهیت فلسفی دارند و پاسخ آنها را باید باروش فلسفی دنبال کرد؟ متخصصان هوش مصنوعی تلاش کرده‌اند با روش تجربی و با جمع‌آوری شواهد تجربی، آنها را اثبات کنند.

 

 

به اعتقاد، جان سرل (John Searl)، یکی از ف?لسوفان برجستهٔ معاصر، متخصصان هوش مصنوعی در اینکه این پرسش‌ها و مسایل را تجربی دانسته‌اند به اشتباه رفته‌اند. این مسأله که "دستگاهی که نمادها را تکثیر می‌کند می‌اندیشد" مسأله‌ای تجربی نیست و جمع‌آوری شواهد نمی‌تواند پاسخی برای آن فراهم بیاورد. او ادعا می‌کند که اکنون می‌توانیم بدون توجه به این شواهد فرضیهٔ دستگاه نمادها را ابطال کنیم. به نظر او، این فرضیه حقیقتی تحلیلی (مانند "مردها مذکرند") را انکار می‌کند؛ با این تفاوت که فهم نادرستی این مثال ساده است و می‌توانیم با رجوع به فرهنگ لغت به راحتی کذب بودن آن را نشان دهیم. اما ابطال فرضیه دستگاه نمادها به بحث فلسفی دقیقی نیازمند است 

 

استدلالی را برای رد آن مطرح می‌کند که به "استدلال اتاق چینی" (Chinese room argument) مشهور شده است.

 

 
 
 
 

 

بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال پیش  از  خرید اینجا کلیک کنید 

ادامه مطلب...
۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهندسی کامپیوتر نرم افزار

دانلود پایان نامه دوره کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار سیستم های مدیریت محتوا با فرمت ورد

دانلود پایان نامه دوره کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار سیستم های مدیریت محتوا+ورد 

دانلود پایان نامه دوره کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار 

دانلود پایان نامه دوره کارشناسی رشته مهندسی کامپیوتر با فرمت ورد 

عنوان :  سیستم های مدیریت محتوا  cms

 postnukeمعرفی نرم افزار  

 

تعداد صفحه130

فرمت : ورد و قابل ویرایش

قیمت3000 تومان

 

 

 

فهرست مطالب:

 

 

مقدمه

فصل اول.. 2

 

 

سیستم های مدیریت محتوی (cms) 2

 

 

مزایای سیستم های مدیرت محتوا.. 4

 

 

شیوه‌های مختلف ارزیابی cms ها.. 5

 

 

قابلیت‌های لازم برای یک CMS. 7

 

 

چرا شمایک CMS لازم دارید؟.. 8

 

 

یک CMS چه امکاناتی دارد؟.. 8

 

 

CMSهای اطلاعاتی.. 9

 

 

فصل دوم

Postnuke. 16

 

 

بخش اول: کلیات postnuke. 17

 

 

معرفی postnuke. 17

 

 

سابقه postnuke. 18

 

 

مجوز postnuke. 19

 

 

خصوصیات اصلی postnuke. 19

 

 

بخش دوم: نصب postnuke. 22

 

 

خطوط فرمان نمونه برای mysql:.. 25

 

 

خطوط فرمان نمونه برای posthtresql: 25

 

 

روش نصب دستی.. 36

 

 

ارتقاء یا upgrade کردن.. 37

 

 

خطاهای رایج نصب.. 42

 

 

بخش سوم: مدیریت.. 43

 

 

افزودن صفحات HTML یا php به سایت.. 43

 

 

نحوه تغییر در منوی اصلی.. 44

 

 

1-    حذف، اضافه و ویرایش آیتم های منو.. 44

 

 

2-    اضافه کردن آیتم ها.. 45

 

 

3-    حذف کردن آیتم ها.. 46

 

 

4-    جابه جا کردن آیتم ها.. 46

 

 

حذف و اضافه پیام های مدیر.. 47

 

 

اضافه کردن پیام های مدیر.. 47

 

 

تغییر صفحه آغازین سایت.. 47

 

 

افزودن آیتم به منوی شخصی.. 48

 

 

نحوه جابه جایی postnuke. 48

 

 

ایجاد قالب های متمایز.. 49

 

 

گذاشتن ماژول در postnuke. 52

 

 

معرفی چند ماژول.. 53

 

 

بخش چهارم: توسعه یک ماژول potnuke. 56

 

 

معرفی.. 57

 

 

گام های اساسی.. 58

 

 

ساختار یک ماژول PN.. 59

 

 

جزئیات:.. 61

 

 

نصب و مقدار دهی اولیه ماژول.. 62

 

 

توصیف تمام جداول sql موجود در فایل pntables. php. 62

 

 

ایجاد یا حذف جداول aql داخل فایل "pnint. php'' 63

 

 

آزمایش و بررسی صحت جداول sql پایگاه داده.. 64

 

 

واسط کاربر و مدیر.. 65

 

 

جدا سازی توابع خاص.. 65

 

 

کلاس ها و توابع.. 66

 

 

توابع رسمی‌API. 66

 

 

کتابخانه ADODB.. 67

 

 

مدیریت استنثناها.. 67

 

 

امنیبت و مجوزها.. 67

 

 

اشیاء HTML.. 68

 

 

ماژول های چند زباله.. 69

 

 

فصل سوم:.. 71

 

 

مستندات.. 71

 

 

فصل چهارم:.. 109

 

 

ارزیابی و نتیجه گیری.. 109

 

 

ارزیابی پروژه:.. 110

 

 

نتیجه گیری:.. 111

 

 

پیشنهاد در مورد ادامه کار.. 111

 

 

 

منابع

 

 

مزایای سیستم های مدیرت محتوا

 

چیست و چگونه می توان آنها را به طور موفق پیاده سازی کرد؟ برای روشن شدن معنای عبارت «مدیریت محتوا» باید گفت توصیف آن وابسته به نیازمندی های سازمان دارد و یا این که ارائه دهنده CMS چه امکاناتی را فراهم آورده است، در حال حاضر هدف و یا استاندارد مشخصی برای سیستم های مدیریت محتوا وجود ندارد که بتواند نیازهای متنوع مطرح شده موجود در صنعت IT مرتبط با سازمان ها را پوشش دهد.

 

 

بنابر این عامل موفقیت در اجرا و پیاده سازی یک سیستم مدیریت محتوا می تواند راه‌اندازی و ارزیابی کامل یکی از کاربردهای مشخص تجاری سازمان با فرآیند های مشخص موجود سازمان باشد. به عنوان مثال می تواند گردش اسناد رسیدگی به درخواست های مشتریان یا فرایند پرداخت حقوق و مطالبات بیمه ای یا فرآیند گردش حساب های پرداختنی یا هر فرآیند شناخته شده دیگر سازمان باشد. یکی از این فرآیندها را بتوانید پیاده کنید می توانید راحتتر در مورد انتخاب سیستم مدیریت محتوا تصمیم بگیرید. تا سیستم پیاده شده نزدیکترین وضعیت را به فرایندها و کاربردهای سازمان داشته باشد. سرانجام باید گفت که اجرای موفق باید مزایای تجاری برای سازمان در برداشته باشد.

 

 

آنهایی که توانسته اند سیستم های مدیریت محتوا را موفق اجرا کنند مزایای پایه ای این سیستم را چنین بیان می کنند:

 

 

-       بهبود کارآیی تجاری 

 

 

-       کاهش هزینه های عملیاتی و اجرایی

 

 

-       سرعت بخشیدن به رسیدگی به اعتراضات و نارسائی ها

 

 

-       ارائه وسیعتر کالا و خدمات

 

 

-       کاهش میزان ریسک

 

 

 

بنابر این با ارزیابی آگاهانه و دقیق و ارای راه حلی که نیازهای تجاری را پوشش دهد، سازمان خواهد توانست به افزایش تولید، رضایت مشتری و سود دهی مناسب دست یابد. ایا سیستم های مدیریت محتوای تحت وب برای سازمان های با توانایی مالی کم نیز وجود دارد؟ در مطرح کردن این سئوال قدری تامل کنید.

 

خلاصه پایان نامه

در این پروژه تحقیقاتی ابتدا با نگاهی گذرا و مختصر سیستم های مدیریت محتوی معرفی شده است سپس بر روی یک نمونه cms به نام postnuke تمرکز کرده و معرفی و تجزیه و تحلیل آن آمده است.

 

 

ابتدا سعی شده که مراحل نصب را به صورت گام به گام و بصری ذکر گردد.

 

 

همچنین تعدادی از ماژول ها و theme های آن معرفی شده که در بخش مستندات نمونه ای از کدهای برنامه نویسی ماژول هم آورده شده است ضمنا برای آشنایی بیشتر نکاتی راجع به توسعه ماژول و نحوه ماژول نویسی هم آمده است.

 

 

 

مقدمه

 

 

امروزه پیشرفت تکنولوژی روند رو به رشدی را به سرعت طی می‌کند و در این میان کامپیوتر و IT نقش اساسی را بر عهده دارند و دنیای بزرگ ما را به دهکده کوچک جهانی تبدیل کرده اند.

 

 

اینترنت، فضای سایبر و سایت های وب همگی مسئول ارتباط ما با این دهکده جهانی اند، از طرفی کاربران برای انجام امور مختلف خود همیشه فاکتورهای خاصی را در نظر دارند از این رو دانشمندان IT همواره سعی کرده اند با خلق مفاهیم و تکنولوژی های جدید همه فاکتورهای اساسی کاربران ازجمله کارایی، سرعت، دقت، امنیت، آسانی و زیبایی و ... را تا حد مطلوب مورد توجه قرار دهند.

 

 

 

سیستم های مدیریت محتوی یا cms یکی از این دستاوردها است که دراین مجال اندک سعی شده است تا حدودی به آن پرداخته شود و به عنوان نمونه روی سیستم مدیریت محتوی خاصی به نام postnuke تمرکز شده است.

 

فهرست اشکال

 

 

شکل شماره 1(phymyadmin)........................ 26

 

 

شکل شماره 2 (اغاز نصب) ...................... 28

 

 

شکل شماره 3 (نمایش مجوز GNU)................. 29

 

 

شکل شماره4 (انجام CHMOD check)................. 29

 

 

شکل شماره 5 (گرفتن اطلاعات پایگاه داده) ...... 30

 

 

شکل شماره 6 (نمایش اطلاعات پایگاه داده و دکمه های upgrade/install)    31

 

 

شکل شماره7 (شروع ایجاد جداول پایگاه)......... 31

 

 

شکل شماره 8 (نمایش جداول ایجاد شده).......... 32

 

 

شکل شماره 9 (تنظیم اطلاعات کاربر مدیر)........ 33

 

 

شکل شماره 10 (اتمام نصب و فرستادن داده ها).... 33

 

 

شکل شماره11 (اتمام نصب و لینک ورود به سایت)... 34

 

 

شکل شماره 12 (صفحه آغازین سایت)............... 35

 

 

شکل شماره 13 (اولین پیغام کاربر مدیر بعد از نصب)   35

 

 

شکل them 1 (یک نمونه قالب)..................... 51

 

 

شکل theme2 (یک نمونه قالب)..................... 51

 

 

شکل poll (ماژول poll)........................... 54 

 
 

 

 

 

بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال پیش  از  خرید اینجا کلیک کنید 

ادامه مطلب...
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهندسی کامپیوتر نرم افزار

دانلود پروژه درس هوش مصنوعی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار تاریخچه ای از هوش مصنوعی

دانلود پروژه درس هوش مصنوعی رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار

مقاله درس هوش مصنوعی پروژه های درس هوش مصنوعی

عنوان :  تاریخچه ای از هوش مصنوعی

 

تعداد صفحه : 19

فرمت : ورد / به زبان انگلیسی و فارسی

قیمت : 1000 تومان

 

مقدمه :

 

 

اگر چه تعریف دقیق و واضحی از AI وجود ندارد ( حتی برای هوش ) ولی می توان تعریفی از ماشینی که بتواند فکر کند و یا مثل انسان عمل کند که می تواند یاد بگیرد و رد علوم مختلف برای حل مسائل استفاده می شود. برای تولید پژوشگران AI ، مشتاقانه ، مغز انسان را مورد مطالعه قرار می دهند تا بفهمند چگونه کار می کند .

 

 

مغز انسان شامل 10 تا 100 بیلیون سلول عصبی است و هر کدام از این اعصاب به 10 تا 10000 عصب دیگر متصل می شوند. یک سلول مغز به تنهایی خیلی کندتر از یک میکرو پروسسور عمل می کند و یک عمل ساده ای دارد . و ساختارکلی آن این است که یک ورودی بگیرد و بک خروجی بدهد  و اگر جمع آنها از یک مقدار تجاوز نکند . گرچه موازی است با عمل آن ، اما مغز بشر عملکردی دارند که کامپیوتر امروزی هنوز به آن دسترسی ندارند حتی با این سرعت پیشرفت دراین رشته ، ماتقریبا 20 سال با سوپر کامپیوتر هایی که با این قدرت برابری کنند فاصله داریم .

 

 

به عبارت دیگر تعدادی سعی کرده اند که به مدل مغز برسند که در برخی موارد موفقیت آمیز بوده است . و تنها آزمایش برای هوش ، TURING TEST است . که فکر ساختن این ماشین هنوز هم در اذهان وجود دارد  .

 

 

چرا دستیابی به AI مشکل است .

 

 

 

این افکار به اندلزه مشکل AI نیست ، و من می خواهم  ثابت کنم که تنها گونه با هوش بشریت است ( دقیقا برعکس گفته ها ی بالا ) من میخواهم نشان بدهمکه تمام عقاید در مورد AI با احتیاج به یک تغییر به منظور هدیت یک بخش نتیجه دارند .

 

 

 

بعضی از عناوین این مقاله:

 

هوش مصنوعی 

 

 

AI قوی و AI ضعیف 

 

 

مخالفان و موافقان AI قوی 

 

 

تاریخچه  

 

خلاصه ای از تاریخ AI 

 

 

تاریخ باستان  

 

تاریخ مدرن 

 

 

برنامه های کاربردی AI 

 

 

زیر رشته هایی از تحقیق AI 

 

 

فرمت ورد قابل ویرایش

 

 

 

 

بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

 

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال پیش  از  خرید اینجا کلیک کنید 

ادامه مطلب...
۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهندسی کامپیوتر نرم افزار

دانلود پروژه پایگاه داده رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار تغییر محیط پایگاه داده اوراکل

دانلود پروژه پایگاه داده رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار

دانلود پروژه پایگاه داده رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار تغییر محیط پایگاه داده اوراکل

عنوان : تغییر محیط پایگاه داده اوراکل 8

 

تعداد صفحه : 28

فرمت : ورد

قیمت : 2000 تومان

 

مقدمه:

اوراکل پر استفاده ترین پایگاه داده ها در سراسر دنیا است. تقریبا می توان گفت که اوراکل روی هر نوع کامپیوتر از کامپیوتر شخصی و مکینتاش گرفته تا مینی کامپیوتر ها وکامپیوتر های بزرگ (mainframe) کار می کند. اوراکل تقریبا روی تمام ماشین ها به یک شکل واحد عمل می کند، به طوری که وقتی کار کردن با آن را روی یک ماشین آموختید می توانید روی هر ماشین دیگری نیز از آن استفاده کنید این واقعیت باعث شده که اوراکل کاربران و ایجاد کنندگان بسیاری داشته و از سویی نیز دانش ومهارت اوراکل افراد بسیار قابل حمل باشد.

 

 

 

اوراکل یک نرم افزار مدیریت پایگاه های دادهای رابطه ای (جدولی) است. در طبقه بندی سیستم های رابطه ای، اوراکل را جزو سیستم های رابطه ای کامل و هم ردیف سیستم هایی چون supra, Informix می دانند. اما آنچه که این محصول را از نوع مشابه آن متمایز می کند سهولت یادگیری و استفاده، سهولت نصب و راه اندازی، امنیت مثال زدنی، سرعت قابل قبول و امکانات و ابزارهای فراوان آن است. تردیدی نیست که سیستم های رابطه ای و از جمله اوراکل، به جهت طبیعت کندشان، در زمینه هایی چون کاربردهای بلادرنگ، قابل استفاده نیستند، اما از سویی نیز توانمندی ‌آنها در ذخیره ی کارا، بازیابی سریع و نیز مدیریت دقیق داده های یک سازمان، در قالبی ساخت یافته و سهل، غیر قابل انکار است.

 

فهرست مطالب:

 

 

مقدمه: 1

 

 

تغییر محیط اوراکل 2

 

 

شاخص ها 2

 

 

ایجاد شاخص 5

 

 

اعمال یکتایی 7

 

 

ایجاد شاخص یکتا 8

 

 

ایجاد شاخص نقش بیتی (Bitmap) 10

 

 

زمان ایجاد شاخص 12

 

 

زمانی که شاخص نادیده گرفته می شود 13

 

 

تنوع در ستون های شاخص شده 13

 

 

تعداد شاخص هایی که روی جدول به کار می روند 14

 

 

قرار دادن شاخص در پایگاه داده ها 16

 

 

بازسازی شاخص 17

 

 

فضاهای جدولی وساختار پایگاه داده ها 19

 

 

فرمان create tablespace 23

 

 

منابع

 

  

 

 

 

فرمت ورد قابل ویرایش

 

بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما به نمایش در خواهد آمد.

 

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال پیش  از  خرید اینجا کلیک کنید 

ادامه مطلب...
۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۳:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهندسی کامپیوتر نرم افزار

دانلود گزارش کارآموزی در کافی نت رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار با فرمت ورد

دانلود گزارش کارآموزی در کافی نت رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار

دانلود گزارش کارآموزی در کافی نت 

عنوان گزارش : گزارش کارآموزی در کافی نت رشته مهندسی کامپیوتر نرم افزار

 

 

تعداد صفحه : 58

فرمت : ورد

قیمت : 2000 تومان

 

 

شرح مختصر:

 

پیشگفتار

 

 

 

اینجانب ..........  پروژه کارآموزی خود را در ، کافی نت ............ گذرانده ام .این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که در ، کافی نت ............. به مدت240 ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است. ودر پایان از زحمات مسئولین ، کافی نت ........... کمال تشکر رادارم .

 

 

 

مقدمه

 

 

 یکی از اهداف اساسی و بسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت و محیط کار با دانشگاه و دانشجو می با شد که هم در شکوفائی ورشد صنایع موثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی داده و علم  آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را  در عرصه عمل ، آزموده و به مشکلات و نا بسامانیهای علمی و عملی محیط کار آشنا شده و سرمایه وقت خویش را در جهت رفع آنها مصرف نمایند ، که برای جامعه در حال توسعه ما از ضروریات می با شد . با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه درس دو واحدی کارآموزی برای ما روشنتر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم .

 

 

 

میزان رضایت دانشجو از این دوره

 

 

این دوره بسیار مفید و برای دانشجوحائز اهمیت می باشد وهدف آشنایی با محیط کارگاهی ، کسب تجربه ، ایجاد و درک روابط بین مفاهیم و اندوخته های تئوری با روشها و کاربردهای عملی و اجرایی ، ایجاد ارتباط با محیط کار و تعیین میزان کاربرد تئوری در عمل بوده است.

 

 

 

 

 

 دارای تصویر با فرمت ورد قابل ویرایش

 

بعد از پرداخت لینک دانلود برای شما به نمایش در خواهد آمد.

در صورت وجود هرگونه مشکل یا سوال پیش  از  خرید اینجا کلیک کنید 

ادامه مطلب...
۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهندسی کامپیوتر نرم افزار